Tábor Dlažka

Tam kde krtků ráj jest, tam kde lišky dobrou noc Vám dají, kde v noci jen divou zvěř potkáte, tam tábor Dlažky se nachází. Je to cca. 5km od Rajnochovic. Tábor je schovaný mezi kopci a obklopený lesy. Ideální pro večerní párty. Budeme moci hulákat, jako na lesy, až do rána :-). V táboře bude k dispozici jídelna, kuchyň, záchody, sprchy, tři větší chaty a asi 10 menších chatek pro ubytování svatebčanů. Pro přespaní si přivezte vlastní spacák(raději teplejší) a pro jistotu si vemte i prostěradlo. Ve větších chatkách jsou 2-3 pokoje po 2-6 postelích, celkem asi pro 10 lidí. Ve větších chatkách lze tedy ubytovat okolo 30 lidí. Vzhledem k tomu, že nás bude více jak 30, budeme některé z vás muset ubytovat i do těch menších obyčejných táborových chatek po 4 postelích. Ve větších chatkách by mělo být elektrické topení a v jídelně se dá zatopit v krbu, tak se nemusíte bát, že v případě horšího počasí se nebudete mít kde ohřát. V malých chatkách je elektřina. Pokud bude hrozit větší zima a nemáte teplý spacák, můžete si dovézt přímotop. Tábor bude k dispozici od pátku do neděle. Počítáme proto s Vámi na celý víkend. A budeme rádi, když s námi strávíte celý čas.
Pro ty kteří neví, kde tábor Dlažky leží, tak tady je mapa.
Pozor!!!  Pokud se nic nezměnilo, tak v táboře není telefonní signál, proto raději nastudujte dobře cestu, neboť do tábora se nám o radu nedovoláte.
Doprava
AUTEM
     Pokud pojedete od Bystřice pod Hostýnem či ze Zlína Sjeďte do údolí mezi Tesákem a Trojákem a u výrobny dřevěného uhlí odbočte směr Rajnochovice. Pokračujte podél potoka po asfaltové cestě. Po cca 1,5 km za druhým železným mostem vlevo leží tábor. Pokud pojedete z Rajnochovic V Rajnochovicích pokračujte po asfaltové cestě kolem potoka Juhyně směrem na Zlín (Troják), kolem hospody Ve dvoře a pak kolem bývalé hospody Ježek (nedávno bohužel vyhořela). Za ní za druhým kovovým mostem leží náš tábor.
PĚŠKY
     Pokud nemáte vlastní auto, lze dojet i busem do zastávky Rajnochovice Bernardka a pak pěšky směr Rajnochovice podél potoka po asfaltové cestě. Po cca 1,5 km za druhým železným mostem vlevo leží tábor Dlažka. Než vyrazíte pěšky, informujte se u nás, jestli nemá někdo místo v autě.

Diskusní téma: Doprava - Dejte o sobě vědět pokud máte místo v autě či naopak oceníte,když Vás někdo sveze

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.